Warning: fopen(/var/www/free-z24210/data/www/storlamotopl/cache/cache.article.total.1.0.1.1c0baae37c29389f6753ae2671845bd9.1749321198): failed to open stream: Disk quota exceeded in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 55Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 57Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 59Warning: fflush() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 61Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 63Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 65Warning: fopen(/var/www/free-z24210/data/www/storlamotopl/cache/cache.article.total.1.0.1.fe25175129461e57e31dedaf0534c733.1749321198): failed to open stream: Disk quota exceeded in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 55Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 57Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 59Warning: fflush() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 61Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 63Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 65Warning: fopen(/var/www/free-z24210/data/www/storlamotopl/cache/cache.article.total.1.0.1.9ad218453f833c1f2c56dc4a018ae03d.1749321198): failed to open stream: Disk quota exceeded in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 55Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 57Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 59Warning: fflush() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 61Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 63Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 65Warning: fopen(/var/www/free-z24210/data/www/storlamotopl/cache/cache.article.total.1.0.1.510df4f199151ec834717e7a6f19f35a.1749321198): failed to open stream: Disk quota exceeded in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 55Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 57Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 59Warning: fflush() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 61Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 63Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /var/www/free-z24210/data/www/lamoto.pl/system/library/cache/file.php on line 65Filtr oleju FILTRON OP 647 Lamborghini URRACO
Filtr oleju Filtron – jaka jest jego rola? Filtr oleju Filtron to produkt, któregogłównym zadaniem jestoczyszczanie oleju z niepożądanych cząsteczek. Dzięki temu zapewnia on zmniejszenie tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika. W momencie gdy pompa zasysa olej z misy, zaczyna się jego obieg. Potem mamy do czynienia z filtrowaniem cieczy i rozprowadzaniem jej pod ciśnieniem, m.in. na panewki. Nadmiar oleju przedostaje się z powrotem do miski. Niestety, krążenie oleju w silniku sprawia, że olej rozprasza się i przenosi zanieczyszczenia. Funkcją, jaką spełnia filtr oleju Filtron w tym momencie, jest wyłapywanie ich po każdym takim przepływie. Filtr oleju Filtron – budowa i działanie Filtr oleju Filtron jest dość skomplikowany. Składa się on z obudowy, elementu filtrującego, gumy do uszczelnienia, zaworu obejściowego, zaworu zapobiegającemu spuszczaniu oleju i sprężyny, która przytrzymuje zawór przy włączonym silniku. Filtr oleju Filtron ma kilka otworów wlotowych i jeden wylot z gwintem montażowym. Zawór obejściowy wbudowany w filtr oleju Filtron OP 647 odpowiedzialny jest za utrzymanie odpowiedniego poziomu oleju w silniku. Filtr oleju Filtron OP 647 opiera swoje działanie na tym, że po włączeniu silnika zaczyna działać pompa olejowa. Ogrzany olej przemieszcza się i trafia na filtr przykręcany Filtron. Potem przechodzi przez element papierowy, a następnie przedostaje się do kanału olejowego. Filtr przykręcany Filtron uruchamia się pod określonym ciśnieniem. Filtr oleju Filtron – zastosowanie Gdzie zastosujesz ten filtr oleju? Lamborghini, to tylko jedna z marek pojazdów, gdzie możesz go zamontować. Omawiany produkt chroni nie tylko silniki supersamochodów przed niebezpiecznymi dla niego czynnikami, takimi jak piasek czy zanieczyszczenia powstałe w wyniku spalania. Jest też doskonałym zamiennikiem w przypadku… wielu ciągników, w tym często spotykanych w Polsce poczciwych Ursusów. Stosowanie produktów ochraniających silnik, takich jak np. filtr oleju w Lamborghini, skutecznie zapobiega niespodziewanym i kosztownym wizytom w warsztacie samochodowym. Wysokiej jakości filtr oleju Filtron OP 647 należy wymieniać przy każdej zmianie oleju. Stosowanie się do tej zasady gwarantuje, że drobinki nie dostaną się do silnika, a ten będzie mógł sprawnie działać przez kolejne sezony ciężkiej pracy, tak na torze, jak i na uprawie.